8 Ocak 2010 Cuma

Travian Hakkında Bilmek İstedikleriniz

Değerli ziyaretcilerimiz hepinizin merak ettiği bilmediği bilgileri paylaşmak istiyoruz ancak bazen önemli şeyleri atlayabiliyoruz bilirsiniz insan gözünün önündeki şeyleri bile görmeyebiliyor :) bu yüzden bu konuyu oluşturmayı düşündük aklınıza takılan travianla ilgili tüm sorularınızı burdan bize iletebilirsiniz bizde en kısa zamanda cevaplarla birlikte size geri döneriz.

Tüm merak ettiklerinizi bu başlık altında sorabilirsiniz.


Üstelik soru sormak için üye olmak zorunda değilsiniz herşey çok basit aşağıdaki resme bakarak nasıl yapacağınızı öğrenebilirsiniz.

73 yorum:

  1. benim merkez köyümde köşk vardı 2. köyümde saray vardı. köşkü ve bikaç binayı yıktım.yerlerine hammadde deposu kurdum.kışlamın seviyeside 20. büyük kışla kurayım dedim ama yeni bina kurmaya tıkladığıma seçeneklerde büyük kışla çıkmıyor. diğer köylerimde boş bina alanına tıklayıp kurmak istesem büyük kışla seçeneği çıkıyor. oyun yönergesinde sadece kışlanın 20.seviye olması yeterli yazıyor ama kuramıyorum.bu konuda yardımcı olabiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  2. üzülerek söylüyorum merkez köyden büyük kışla ve büyük ağır kuramassın büyük kışla ve büyük ağır sadece yan köylerde kurulur oyun yönergesinde bu kısım yazmıyor :(

    YanıtlaSil
  3. slm ben ortak pc kullanımı ile ilgili birşey soracaktım komşu köydeki arkadaş oyunu bıraktı bende onun köyüne bakıyordum arasıra ortak pc yi işaretlemiştim ama arkadaş oyunu bırakınca bende o köyü reisliyeyim dedim fakat ortak pc kullanımı işaretli olduğu için reisliyemedim bende iptal ettim 6-7 gün oldu hala köyü reisliyemiyorum bu özellik ne kadar zamanda tam olarak kalkar.yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. ortak pc oldugu için en az 15 gün boyunca köyü reisleyemezsin temsilciliktede olduğu gibi biraz daha beklemelisin

    2. bi uyarımda sudur reisleyecegin koyu ortak pc ye alma bidaha multi huntere uyarı gitmesine neden oldu bu hareketin bu uyarıları arttırmadan işi en temiz şekilde halletmen lazım benden tavsiye :)

    iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  5. Selam.Ben bu travian manager i anlamadım sleep mod a alıyorum gece saldırmıyor kimseye. Otomatik saldırıyı falan ayarlıyorum saldırmıyo... Kışla dan asker basmıyor ne yapmam gerek ??

    YanıtlaSil
  6. LÜTFEN ACİL YARDIM....Ben Galyayılar halkını oynuyorum bana saldırı oluyor ve bende bir çok asker kalıyor fakat bu askerler hep benden tahıl yiyor ben bu askerleri nasıl yok ederim veya tahıl yemesini nasıl önlerim.Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden tahıl yemez dostum sana saldıran adamdan yer

      Sil
  7. slm ilk once sunu soylemek isterim sende esir kalan askerler senin tahılını yemez eğer bu askerleri bırakmak istersen askeri üsse girip bu esirleri bırakabilirsin asker geri cek gonder gibi secenek vardır esirleri bırak dediginde askerleri bırakır

    YanıtlaSil
  8. travian maneger i sleep moduna aldım diyorsun ben travian manager kullandıgımda boyle bir mod hatırlamıyorum eğer bilgisayarı bekleme moduna alıyorsan bekleme durumunda hiçbir program çalısmaz sadece programlar kapanmadan bilgisayar hazırda bekler bilgisayarda tamamen kapanmıs olmaz

    eğer travian manager e sleep modu eklediyseler bu uyku modu haline geliyor uyku modunda bu fonksiyonların calışacağını sanmıyorum sorununu biraz daha acıklarsan yardımcı olmaya calısırım
    mesela bina yukselme işlemleri calısıyormu bu anlattıgın durumda

    YanıtlaSil
  9. Selam.Ben köy reisleyeceğim elimde sadece 1 tane reis var sabahtan beri 6-7 defa yolladım ancak hala bir sonuç alamadım vatan sevgisi duşmuyor.Sarayını da yıktım karsıdakinin.Nasıl reisleyeceğim.

    YanıtlaSil
  10. sen yıktıktan sonra saray yada kosku tekrar kurmus olabilir ozaman kültür puanı dusmez

    2. bir olayda şudur eğer reislemeye çalıştığın köyü merkez yapmışsa kültür puanı yine düşmez köyü alabilmek için merkez değiştirmesini sağlaman gerekir kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. Selamlar akadşım oyunu bıraktı mail değişikliği yapıp köyü aldım.o köyü reislicem ham üretimi iyi ama şöyle bişey var : ben onu yükseltirken bir yandanda 1x2 pazardan sömürüyodum :D mozilladan onun köyüne explorer den benim köyüme giriyodum sorun olmuyodu.olmuyoda :) fakat sizin sitenizdeki programı indirdim kullanmaya başladım ikinci günü yapamaz oldum 1x2 ticaretsanırım sizin programdan oldu açıklamanızı bekliyorum tşkler. bu arada ceza yemedim anlaşılmadı :D

    YanıtlaSil
  12. hehehe canını sıkma anladıgım kadarıyla pazardan hammadde gonderemiyosun bunun sebebi oyunda hammadde gonderme limiti olduğu için ilgili konunun linkini aşağıda verdim

    http://travianprogram.blogspot.com/2010/02/travianda-kural-ds-hammadde-sevkiyatna.html

    canını sıkmana gerek yok temsilcisi olarak bu şekilde uzun süre davranmazsın yoksa ceza alabilirsin sitede verdiğim multi köy bakma taktiklerini inceleyebilirsin başka bi sorun olursa yine cevaplamaya çalışırım yazdıklarımı harfiyen yaparsan ceza almayacağını kesinlikle söyleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  13. selam... multi tarafından benimle ortak pc ye alınmış olan bir hesabın köylerini nasıl reislerim? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. ortak pc yi kaldırdılar ama hala kalkmayan serverlar var mı bilmiyorum eğer varsa ortak pc yaptığın yada temsilcisi olduğun için 15 gün boyunca temsilciliğin yada ortak pcnin iptal edilmiş şekilde oynanması gerekir 15 gün sonunda köyleri reisleyebilirsin

    YanıtlaSil
  15. Aldığım esirleri nereden serbest bırakacağım? Bulamıyorum.Yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  16. Slm Travianda aldığım esirleri nerden serbes bırakacağım?Bulamıyorum.Yardım Ederseniz Sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. Adamı Nasıl serbes Bırakcam esiri

    YanıtlaSil
  18. :) askeri usse girmen gerekli ve orda kimin esirini almıssan gorursun sag alttada esirleri serbest bırak yazar.

    YanıtlaSil
  19. slm brisi bana yakın yerde bulunan 15 tarlalı köyü aldı göçmenle aldı.bende oraya mancınıkla saldırıyorum oradakı herşeyı yıkarsam tekrar eskisi gibi göçmen yollayıp alabılcegım boş bir bölge olurmu yoksa 0 nüfusta kalırmı orası 0 nufus olup hala köye baglı kalırmı alan kişiye.

    YanıtlaSil
  20. şimdi bu konu çok önemmli bir konu sorduğunuz için cok sevindim Eğer bir oyuncunun 1 den fazla köyü varsa köyündeki tüm binalar ve üretim alanları yıkıldığı zaman köy silinir ve o bölge terk edilmiş bölge olur ancak bu noktada önemli bişey hatırlatmak isterim nufusu her sıfır olan köyde tüm binalar yıkılmıs demek değildir nüfus vermeyen binaların olduğu unutulmamalı yani köyü mancınıklayıp 0 nufusa düşürdüyseniz az kalmış demektir az daha mancnıklayın köy silinecektir.

    tek köyü olan oyuncuların köyleri köydeki herşey yıkılsa dahi silinmez ayrıca köydeki tüm seviyeler sıfır dahi olsa hammadde üretimi olacağı için bu oyuncu oyuna sıfırdan tekrar başlayabilir

    YanıtlaSil
  21. Selamlar sitenizden travian coconut 4.4.2 programı indirdim iki üç gün çalıştı ama şimdi çalışmıyor açılıp kapanıyor acaba sorun bende mi ? neden çalışmıo?

    YanıtlaSil
  22. yenıden slm tekrar bi sorum olucak alınmış bir vahayı tekrar nasıl alabilirim? kahramınımı yollayıp direk alabılırmıyım nasıl oluyor.
    örnek vereyım (A köyü) %50 lık tahıl vahasını aldı bende (B köyü)'yüm nasıl alabılırım bu (A köyü)'ne bağlı vahayı

    YanıtlaSil
  23. başkasının vahasını almak yine boş vaha almaya benzer vahada eğer savunma askeri varsa askerlerin hepsini kestikten sonra kahraman ile arka arkaya en fazla 3 defa gittiğinizde alırsınız.

    boş vahayı alırken hayvanları kesip alıyorduk kahramanın tek sefer gitmesi yetiyordu oyuncunun vahasını alırken olayı biraz güçleştirmişler sadece okadar eğer rakibinizin vahasında savunma askeri yoksa vahayı sadece kahraman yollayarak bile alabilirisniz vaha alma mantığı basittir savunma kesilir vaha alınır insallah yardımcı olabilmişimdir başka sorularınız varsa çekinmeden sorabilirisiniz yanıtlamaya çalışırım...

    YanıtlaSil
  24. Travian bot coconut un yeni versiyonu çıkmıştır eski sürümdeki hatalar giderildi aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz

    http://travianprogram.blogspot.com/2010/05/coconut-421.html

    ayrıca bahsettiğiniz sürüm 4.2 olsa gerek :) 4.2.1 i yeni cıtı zaten

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler çok işime yaradı ondan bu kadar araştırdım sanırım bu link yenilenmiş çünkü siteden bika defa indirip denedim yine olmamıştı.iyi günler

    YanıtlaSil
  26. yeni versiyon çıktı oyuzden yenilendi eski versiyondaki giriş hataları düzeltildi travian sisteminde yapılan güncellemeler programları doğrudan etkiliyor iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  27. peki yakalanma riski ne kadar? :)

    YanıtlaSil
  28. yakalanma riski sana bağlıdır program 7/24 çalıştığı zaman büyük risk oluşturur her nekadar profillerde biz bu oyunu 3 kişi 5 kişi oynuyoz yazssalarda multihunter hesaba bağlanan ipleri görebildiği için bu numaraları yemez programı uzun sure açık tutmamak önemli dikkatli kullanırsan yakalanma riski cok düşüktür sana su konuyu incelemeni öneririm

    http://travianprogram.blogspot.com/2010/03/travian-multihunter-e-yakalanmama.html

    YanıtlaSil
  29. slm tek köyü olan bir hesabı reisleyebilirmiyim yani adamın 1 tane köyü var ancak orada köşkü kurulu saray kurulu değil orayı reisleyip alabilirmiyim.

    YanıtlaSil
  30. hayır tek köyü olan birinin köyünü reisleyemezsin sebebide şudur tek köyü olan birinin köyü alınabilseydi o oyuncu direk oyundan silinmiş olurdu ancak travian oyunu nihayetinde para kazanmak için kurulmuştur altın satarak yolunu buluyorlar :) bu olay altın alacak kişi sayısının düşmesine neden olur daha fazla altın satılması için böyle bir kural getiriliyor

    YanıtlaSil
  31. slm ben adsız dedi ki... :D işte ben oyum :D sorum şudur.

    ben akademiyi 20 yaptım köşküde seviye 20 yaptım ancak bu köy benım oyuna başlaıgımdaki köyum yani bu köyden köşk seviye 10 ken 3 tane göçmen çıktı.ben burdan bir reis cıkartırsam ve o reisle herhangı bırısının köyüne çöktüm reisledim.burdakı sorun reisim ben oköyu aldıgımda kaybolcakmı ve kaybolursada ordan yıne reis cıkartıp başka bir köy daha alabılırmıyım alırsam bu şekilde kaç tane köy alabilirim en kısa zamanda cevaplarsanız sevinirim çok önemli bu konu benım ıcın.mümkünse çok detaylı anlatın araştırdım ama bulduklarım kafamı daha cok karıştırdı.

    YanıtlaSil
  32. slm adsız :) sana bu konuyu en acık ve anlaşılır şekilde

    anlatmaya çalışacağım zaten sorduklarının hepsini zamanında

    bende yaşadım deneyerek herşeyi ögrendim o yüzden beni

    kesinlikle anlayacağını düşünüyorum şimdi anlatmaya

    başlıyorum:

    üzücü haberle başlamak zorundayım köy reislediğin zaman reis

    kaybolur göçmeninde kaybolduğu gibi.

    Şimdi senden reis basmak istediğin köyden köşke girmeni istiyorum köşke girdikten sonya

    yayılma diye bir link var onada tıkla daha önce aldıgın köyün adı var gordun dimi göçmen yada reis kaybolsa bile burda kaydolur

    bu yüzden tek bi köyden kösk kurarsan 2, saray kurarsan 3 köy alabilirsin ister göçmenle al ister reisle farketmez aldığın köyler yayılma sayfasında kaydolur

    eğer biri senin köyünü reislese yada mancnıkla yıksa bu sefer ne olcak biliyormusun yayılma sayfasından o koy silinecek bu sefer ordan tekrar köy alabileceksin

    ben bi ara saray kurup 3 koy almayı dusundum tüm koylerden ancak degmiyor sarayı 20 yapmak cok hammadde istiyor kar yapalım derken zararlı cıkmanın anlamı yok ama sana tavsiyem merkez koyunden 3 reis bas cok mukemmel olur :) rahatca koy reislersin tek saldırıda 3 reis giriyor çokta havalı bi olay :))

    YanıtlaSil
  33. anladım ozaman şöyle bir soru daha sorayım çok güzel anlatmışsın bundan sonrakı köylerimde saray kurup 3 reis basıcam.

    sorum şu

    3 tane köyü olan birisi var adamın ilk köyunun yanında merkez yazıyor birçok kişinin oldugu gibi yani merkezi taşımamış belki o adam oraya saray kurdu sevıye 10 merkezini orada bırakdı admaın 500 küsür nüfusu var 3 tanede köyü toplamda 3 ben bu adamın 500 küsürlu yani oyuna başladıgındakı köyunu reisleyebılırmıyım köşk veya sarayını yıkarsam reisle alma şansım varmı cunku reisliyecegim yerın nufusuda sağlam olsunkı sıralamada yerım yukselsın.ha bide adam galyalı orayı alınca benım o köy galyamı olcak yanı ordan phalax vs. galya askerlerimi cıkıcak :D

    YanıtlaSil
  34. adamın profiline girdiğinde yanında dediğin gibi merkez yazan köyü reisleyemezsin ilk aldığı köye isterse kösk kursun farketmez orası merkezdir alınamaz reis yollamadan once gözcü yollayıp saray mı köşkmü kurmuş bakmalısın her ihtimale karşı köşkü hedef alır atarsın saray çıkar reis kültür indirmeden geri gelir

    2. soruna geçelim reislediğin köy senin halkına döner cermensin diyelim galyalı reisledin galyalı bir köyün olmaz oda cermen olur keşke halkıda değişseydi ama malesef :)

    YanıtlaSil
  35. Selamlar ;

    Ben travian asistant yardımcı programını kullanıorum şimdi arkadaş oyunu bıraktı onun köyüne de şifreli giriş yaparak bakmak istiyorum.ordan savunma basıcam :)tem olarak istemiyorum. Öğrenmek istediğim onun köyüne mozilladan benim köyüme trv den girsem sorun olur mu ? multihunter yakalar mı ? ya da www.ktunnel.com dan girsem yakalar mı? Özellikle k tunnel ve mozlla kısmını açıklarsanız sevinirim. tşkler...

    YanıtlaSil
  36. ktunnel i kulanırsan yakalanmazsın ama diğer dediğini yaparsan yakalanırsın aynı ip den baglandıgın için. yalnız arkadasının koyunu ktunnelden ac cunku daha once kendi koyunu senin pc den oynuyodun arkadasınınkini acarsan sıkıntı olur aynı bilgisayardan hesaplara giriş yaptıgın surece tehlike vardır

    YanıtlaSil
  37. merhabalar veridiginiz bilgiler cok yaralı peki ben bir şey soracam ben köyün birini reisledim ve yayılmadan baktım adam o reisledigim köyden bir köy almış ve onu gösteriyor o köy benim olmuyor ve hala onun köyü ben köşkü yada sarayı bir üst seviyeyemi çıkaracam yeni köy almak için ben köyü baştan kurmuş oluyorum o köy neden hala orda yada o köyü almak için başka bir reis mi gönderecem iki kere mi görünecek orda yayılmada yani ?

    YanıtlaSil
  38. güzel soru hemen cevaplayalım şimdi sen koyu reisledin ya reisledigin koyden daha once koy alındıgı için koskun yayılma kısmında daha once alınan koyun ismi var senin bu koyu burdan silmenin 2 yolu var birincisi yayılma kısmında yazan koyu tamamen mancnıkla yıkmak 2 cisi reislemek sen o koyu reisledigin zman olacak olan sudur diyelim bu koy 1 numaralı koyden alınmıs olsun sen bunu 2 numaralı koyden reisledin bu koy 2 numaralı koyden alınmıs olarak gozukecek ve 1 numaralı koyun yayılma kısmı bosalacaktır 1 koy daha almıs olacaksın ama koy alabilme sayın dusmeyecek eger reisledigin koyden alırsan yayılma kısmı degişmeyecek ama odan bi koy daha alabileceksin yayılma kısmına aynı koy 2 defa yazılmayacak :)

    YanıtlaSil
  39. benim merkezim yıkıldı ve askerlerimi diğer köylere atmıştım destek olarak o askerlere ne oldu?
    destek attıgım köylerde tahılım hala ekside asker gözükmüyor bunun sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
  40. Bir sorum olcaktı ben ikinci köyümü kurdum ama çok uzak yere şimdi ise ikinci köyümü yıkıp yanıma kurmak istiyorum ama ikinci köyü nasıl yıkıcam ?

    YanıtlaSil
  41. yha ben saray kurmamışım ve yerler dolmuş sıınak nası yıkabilirim

    YanıtlaSil
  42. mancnık kullanarak yıkabilirsin nufus 0 olmasına ragmen silinmediyse mancnıklamaya devam et nufus vermeyen yapılar oldugunu unutma tüm yapılar yıkıldıgında köy silinir göçmenlerini tekrar cıkarabilirsin kosku yada sarayı yukseltmen gerekmez.

    YanıtlaSil
  43. köyün tamamen silindiyse askerlerin koyle birlikte olur silinen koyunden bastıgın tum askerler olur baska yerde destekte olsalar bile olurler

    YanıtlaSil
  44. merkez binasını 10 ve uzerine getirdigin zaman yaptıgın binaları merkez binasından yıkabilirsin

    YanıtlaSil
  45. tm bot fiyatı nedir ve bilgisayarı 1 kere hazırda beklet yapınca cracklanmıs mı oluyor...

    yada bilgisayarın hep açık kalması mı gerekiyor???

    YanıtlaSil
  46. konu gayet acıktı ama tekrar cevap vereyim bu crack degildir crack olmadıgını online kontrol yapıldıgını soylemiştim bu yontem ile programı kapatmadıgınız surece kullanabilirisniz

    Not: Programı kapatmadıgınız için yagma koylerinizin nufus ve birlik durumları guncellenmez fazla uzun sure yagma yapmanızı tavsiye etmem diğer ozellikleri kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  47. sa kardeşler ya ben köyü reisledim ama halkın vatan sevgisi 0 yazıyor bunu nasıl düzelte bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köyü reisledikten sonra halkın vatan sevgisi köye saray yada kösk kurduğunda artmaya başlar birde köyün sağını solunu geliştir daha hızlı arttığını göreceksin yada travian 4 versiyonda kahramanın kazandığı kanun yazıtları ile arttırabilirsin. iyi günler.

      Sil
  48. slmlar size şöyle bir sorum olacaktıköyünü reislediğim bir arkadaşa tekrardan temsilci olabilirmiyim olursam bir sorun oluşturur mu cvplarınız için şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi sorun olmayabilir ama biri seni şikayet ederse sistemde kesinlikle görünecektir riske değmez.

      Sil
  49. peki örenek veriyorum elimde senatör var ve hemen yan köyümdeki adamın yan yana iki köyü var biri 246 nufüs digeri 62. ben 246 lık köyüne senatör gönderip alırsam diğer köyünüde almış olur muyu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki hayır tüm köylerini almaz bütün köylerine aynı şekilde saldırman gerekli ayrıca kültür puanınında birden fazla köy almaya müsade etmesi lazım son bir şey daha reisler köyü reisledikten sonra kaybolurlar göçmenler gibi

      Sil
  50. Vaha almak için illaki kahraman kışlasının 10 mu olması gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 10 15 ve 20. seviyelerde vaha alabilirsin toplam 3 tane

      Sil
  51. ben taravian da sur yaptım şuan oluyo anu nasıl iptal edebilirim? nolur en kısa zaman içinde cavap verin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu anda sur yapım aşamasındaysa işlemin solundaki kırmızı x işaretine basarak işlemi durdurabilirsin eğer işlem çoktan sona erdiyse merkez binasının seviyesini 10 getirdikten sonra istediğin binayı yada suru merkez binasından yıkabilirsin.

      Sil
  52. 1 tane reisle köy reisleyebilirmiyim adamın merkez köyü değil eğer reisleyebilirsem ne kadar sürer bu işlm nufusu fazla değil

    YanıtlaSil
  53. SA BEN ADEM SİZE SUALİM ŞÖLE BİRİSİ BANA SALDIRDI BİZDE İTTİFAKLA SAVUNMA YAPTIK YAPTIĞIMIZ SAVUNMA OYUNDA HAFTANIN 3 CÜSÜ OLDU BANA SAVUNMA MADALYASI KAZANDIM AMA NASIL PROFİLİME NASIL EKLİYECEM BİLMİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM İYİ GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profilini değiştir kısmına girince profiline yazı yazdığın yerin altında almış olduğun madalya kodları görünür o kodu profiline yapıştırırsan madalyan görünür :)

      Sil
  54. iyi geceler . şimdi bir arkadaşla anlastık ve benim ikinci koyumu bu kişiler mancınık ile yıkacaklar . merkez koyumdeki koskumden tekrar uc gocmen cıkartabilirmiyim ? yada kosku yıkıp tekrar on yapptıgım zaman tekrar gocmen cıkartabilmiyim ? yoksa o koyde artık dahda mı yukseltmem lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit bir kuralı var, biz köy alırken belirli kurallar ve sartlara uyarız.

      1.si her köyden sadece 2 köy alabiliriz merkezden 3

      2.si gerekli kültür puanını toplamalıyız.


      senin sorunun cevabını bu kurallara göre veriyorum sen bi köy aldın ve biri bu köyü yıkarsa köy sayın azalır yeni köy almak için kültür puanın yeterli hale gelir ayrıca aldığın köy sayısıda azaldığı için yıkılan köyü sanki hiç almamış gibi davranırsın köşk yada sarayı yükseltmen gerekmez. Burda önemli kural bu yıkılan köyü daha önce nerden almışsan tekrar ordan yeni bir köy alabilirsin.

      Sil
  55. Merhaba bende 3 hesab var be bunları ortak pc den giriyorum fazladan 2 hesab acma sebebim gümüş sistemi cıktıgı için gümüş kazanmaktı ve kazandımda .
    her birinde 50.000 ve 66.000 gümüş var.
    Bu gümüşleri asıl hesabıma atmak istiyorum ama ortak pc den girdigim sistem acık artırmadaki eşyaları görmeme gibi kural koydu.
    ben bunu nasıl aktarabilirim veya 2 hesaba girmezssem bir süre düzelerimi
    Şimdiden cavabınız için teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkesin yaptığı seyi yapmışsın :) temsilcilik yada ortak hesap ile gümüşlerini aktaramazsın senin tek çaren reislemede de olduğu gibi burdada en az 15 gün bekledikten sonra senin bilgisayarın ip siyle aynı olmayan kısacası baska birinin internetinden girip işi bitirmek

      Sil
  56. travian menagar programını açtığımda bilgisayar donuyo hiç birşey yapamıyorum neden? programı henüz hiç çalıştıramadım bile yükledim açtım 2-3 kez ve hiç bişi yapamadım pcye reset atmaktan başka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet programın yeni sürümünde bazı hatalar var sanırım aynı sorun bendede vardı bu yuzden konu suan sitenin çöp kısmında :D yeni versiyonda sorunlar düzeltilirse burda tekrar yayınlanacaktır bizi takip edin

      Sil
  57. Cermende 2. Köy Nasıl Olmalı Yani 15 Tarlalımı Yoksa işte

    YanıtlaSil
  58. Öncelikle merhaba,ben dün göçmenleri terk edilmiş bölgeye gönderdim bu sabah baktığımda orası yeni köy olmuş göçmenlerime bir şey olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göçmenlerin gider ve hiçbişey olmadan geri gelir kesinlikle ölmezler çünkü sen göçmeni yolladığında saldırı yada yagma olarak yollamıyorsun yeni koy kurma emriyle gider kuramazsa geri gelir

      Sil
  59. Herkese iyi günler. Ben travianda bazı raporları anlamakta güçlük çekiyorum. Adamın nüfusu 182 bneimki 304. Ben onun köyüne 100 toytatın şimşeğiyle giriyorum. 49 esir düşüyor ve 37 si korunuyor. Bu 12 sine ne oldu anlamıyorum. Tuzakçıda buların başına bir şey mi geliyor.. Cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esirlerini saldırıp kurtarabilirsin ama bazı esirler bu esnada olür yani tamamını kayıpsız kurtaramazsın tuzak kuran adam okadar zarar ediyor sende biraz etmelisin mantığı var

      Sil
  60. koyumun biri reislendiginde ben kultur puanı dolmadan başka köy alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyunun biri reislendiğinde koy sayın duseceği için hemen yeni koy alabilirsin kultur puanı harcanan yada kaybolan bişey değildir ;)

      Sil

Bu Blogda Ara

Son Yorumlar

Etiketler

Askerlerim Esir Kaldı Nasıl Kurtarabilirim (1) defans oyunu (1) gelişmiş savas similatoru (1) ip adresi degistirme programi (1) köy reisleme (1) Küçük oyunlar (1) Merkez Köy Nasıl Reislenir (1) multihunter bizi nasil yakalar (1) multihunter e nasil yakalanmayiz (1) multihunterin sistemi nasil calisir (1) nasil saldiri madalyasi kazanirim (1) nasil yagma madalyasi kazanirim (1) online olmayan oyuncuları gösteren site (1) Reis ve Kabile Reisi nin gücünü arttırma (1) Saldiri madalyasi kazanma taktigi (1) saldiri madalyasi kazanma yöntemi (1) Senatör (1) strateji oyunu (1) tower defance (1) Travian 15 tarlalı gelişim taktiği (1) travian 4 (3) Travian 4 Açık Arttırma (1) travian 4 kafes (1) Travian 4 kahraman (1) travian 4 macera (1) travian altın hilesi (1) Travian altın kazanma hilesi (1) Travian Android (1) Travian Android Bot (1) Travian asker inceleme (1) travian asker kilitleme (1) Travian asker kitleme (1) travian askeri birimlerin karşılaştırılması (1) Travian Askeri görevleri (1) Travian ata sözleri (1) Travian Birleşik Rapor Kaydetme (1) Travian birlik nasıl kurulur (1) Travian Bot (1) Travian buyuk harita (1) travian casus (1) Travian cermen gelişim taktiği (1) Travian da terkedilmiş bölge nasıl alınır (1) Travian Dünya Harikası (2) travian dünya harikası nasıl kurulur (1) Travian Ekonomi görevleri (1) Travian Elçilik Seviyeleri (1) Travian Esir Kurtarma (1) Travian gelişim taktiği (1) Travian göçmen nasıl basılır (1) Travian Görev Listesi (1) Travian hakkında bilgiler (34) Travian hakkında sorular (2) Travian Hammadde Destekleri (1) travian kabile reisi ile köy alma (1) Travian kahraman (1) travian kahraman puanları (1) travian kahraman tecrübe puanlari (1) Travian kahramana isim verme (1) travian kahramanın ismini değiştirme (1) Travian Kingdoms (1) travian köy için gerekli olan kp (1) Travian Köy Reisleme (1) travian köyü almak için nekadar kültür puanı gerekir (1) travian madalya kodları (1) travian madalya nasıl alınır (1) travian madalyaları (1) travian multi hunter nasıl köy kitler (1) travian multi koy (1) Travian multi koy bakma programi (1) Travian multihunter (2) Travian Natarl Merkez köy (1) Travian Natarlar (1) Travian Otomatik Yağma (1) travian oyuncalarının neyaptıklarını gosteren site (1) Travian Programları (2) travian rapor kaydet (1) Travian Rapor Kaydetme (1) travian reisle köy alma (2) travian roma taktiği (1) Travian Saldırı Raporu Kaydet (1) travian senatörle köy alma (1) Travian Taktikleri (12) travian tılsım alma (1) travian tılsım ele geçirme (1) Travian tılsım nasıl alınır (1) travian tılsım nasıl ele geçirilir (1) travian tılsımlı nesneler (2) Travian Yağma programı (1) Travian Yardımcı Siteler (1) Travian yeni köy alma (1) Travian yeni köy nasıl alınır (1) Travianda askerler nasıl hızlı gider (1) travianda en iyi ırk (1) Vaha nasıl alınır (1) yagma madalyasi kazanma taktigi (1) yagma madalyasi kazanma yontemi (1)

Bize Yazın

İzleyiciler

Reklam Engelleyici Kullanıyorsunuz !!!

Sitemizde rahatsız edici reklamlar bulunmamaktadır.
İçeriğimizi görüntüleyebilmek için reklam engelleyicisini kapatıp yenile butonuna basınız.
YenileGeç